Zijn er problemen met uw verbinding in Garmin Connect Mobile of met de synchronisatie dan is het verstandig de verbinding opnieuw tot stand te laten komen.
Check eerste de volgende zaken:
- Controleer op updates in de app store van uw telefoon om te bevestigen dat u de nieuwste versie van Garmin Connect Mobile app gebruikt.
- Controleer of uw mobiele telefoon de nieuwste versie van iOS of Android gebruikt. Raadpleeg uw telefoonfabrikant voor assistentie indien nodig.
- Controleer of de Bluetooth is ingeschakeld op de telefoon.
Mocht dit het geval zijn raden wij u aan om de koppeling met uw smartphone opnieuw te maken. Wij vragen u om dat op de onderstaande manier te doen. Als u met hetzelfde emailadres en wachtwoord inlogt zullen uw gegevens nog steeds in Connect Mobile staan:
- Verwijder het toestel uit uw Connect app;
- Verwijder de Connect app van de telefoon;
- Vergeet de Bluetoothkoppeling met het Garmin toestel in de instellingen van uw telefoon;
- Schakel beide toestellen uit en laat ze ten minste 15 seconden uit staan;
- Zet ze allebei weer aan;
- Download de Connect app opnieuw;
- Schakel de Bluetooth in op beide toestellen;
- Zet toestel in koppelmodus (check de handleiding van het toestel)
Maak de Bluetoothkoppeling vervolgens opnieuw vanuit de Connect app door de instructie op uw Garmin device te volgen), dus zorg ervoor dat het toestel is verwijderd uit de Bluetooth instellingen van uw telefoon.